Dureri articulare și dieta Durerile articulare și alimentele de evitat

Dieta împotriva durerilor articulare, Formular de căutare

Repelente naturale pentru furnici Durerile articulare reprezintă o problemă de sănătate frecventă.

dureri articulare și articulare pe tot corpul

Ele pot fi consecința inflamațiilor, a leziunilor sau a dezvoltării unor boli cronice. În acest articol vrem să îți prezentăm câteva informații despre durerile articulare și alimentele ce trebuie evitate pentru a le preveni.

articulația șoldului durează constant

În general, declanșarea durerilor articulare este asociată cu înaintarea în vârstă. Însă și persoanele tinere pot fi afectate din cauza unor leziuni sau a deteriorării premature. Indiferent de circumstanțe, durerile articulare reduc calitatea vieții. Persoanele afectate nu se pot mișca corect și întâmpină dificultăți în a-și îndeplini sarcinile zilnice.

Alimente contraindicate celor cu dureri articulare

Avem la dispoziție mai multe moduri de a reduce intensitatea simptomelor care ne deranjează. Pe de altă parte, anumiți factori pot intensifica durerea. De pildă, există diverse alimente care stimulează răspunsul inflamator al organismului, reducând cantitatea de nutrienți absorbită și inhibând dieta împotriva durerilor articulare. Drept consecință, greutatea corporală crește și organismul reține deșeuri.

Printre altele, acești factori pot cauza declanșarea unor boli mai grave. Te-ar putea interesa și: Nu toată lumea știe care sunt alimentele pe care ar trebui să le evităm pentru a preveni durerile articulare.

artroza tratamentului articulației genunchiului 2 grade tratament

Așadar, în acest articol vrem să îți prezentăm câteva informații despre durerile articulare și alimentele ce trebuie evitate. Durerile articulare și alimentele care le agravează 1. Carnea procesată și cea roșie Atât carnea procesată, cât și cea roșie conțin substanțe chimice nocive.

Acestea pot stimula răspunsul inflamator al corpului.

Dureri articulare și dieta. Alimentele care iti provoaca dureri articulare

Nitriții și purinele din componența acestor cărnuri rămân în organism și, pe termen lung, cauzează durere și rigidizarea articulațiilor. Zaharurile rafinate Un consum excesiv de zaharuri rafinate a fost asociat cu dezechilibrarea proceselor inflamatorii ale corpului. Toate sursele de zahăr rafinat sunt nocive. Acest produs stimulează secreția unor substanțe chimice numite citokine, ce intensifică durerea și inflamațiile.

Mai mult, zaharurile rafinate sunt bogate în calorii. Din acest motiv, consumul lor determina osteochondroza articulatiilor câștigul în greutate, ceea ce crește presiunea exercitată asupra mușchilor și articulațiilor.

  • Vă prezentăm unele dintre cele mai bune alimente pentru articulaţii.
  • Dieta pentru durerile articulare - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  • Cinci alimente ideale pentru durerile articulare | Medlife

Laptele și celelalte produse lactate Laptele și celelalte produse lactate au fost asociate cu durerile articulare, inclusiv în cazul tinerilor. Acest tip de alimente prezintă un nivel ridicat de cazeină, o proteină ce crește nivelul inflamațiilor din corp. Cazeina irită țesuturile care protejează articulațiile.

În cantități excesive, ea poate cauza deteriorarea acestora. Dieta împotriva durerilor articulare alt dezavantaj al produselor lactate este faptul că sunt bogate în grăsimi saturate. Astfel, ele măresc greutatea corporală și stimulează inflamarea țesuturilor adipoase.

Sarea Consumul excesiv de sare de masă a fost asociat cu declanșarea mai multor boli cronice care dieta împotriva durerilor articulare calitatea vieții.

Cele mai bune alimente pentru articulații

Acest condiment dereglează echilibrul de lichide din corp. În același timp, sarea îți crește riscul de a suferi de o boală cardiacă și de a experimenta inflamații. Organismul uman are nevoie de o cantitate mică de sare pentru a funcționa în stare optimă. Însă majoritatea dintre noi avem un aport zilnic de sare de 10 ori mai mare decât este indicat.

  1. Aceasta înseamnă că ai posibilitatea de a preveni deteriorarea cartilajului articular, protejezi încheieturile prin reducerea inflamației și durerii, menținând un corp flexibil și sănătos.
  2. Când articulaţiile se inflamează, durerea poate ajunge la cote extreme.
  3. Tratamentul antebratelor durerii articulare
  4. Durerile articulare și alimentele de evitat - Doza de Sănătate

Uleiul de porumb Uleiul de porumb este bogat în acizi grași. Aceste substanțe stimulează producția de chimicale inflamatoare în organism. În plus, conținutul caloric mare al uleiului de porumb alterează calitatea articulațiiloragravând problemele inflamatorii.

tratamentul articulației post traumatice a articulației genunchiului

Ouăle S-a demonstrat că ouăle sunt sănătoase și constituie o sursă importantă de proteine. Însă dacă suferi de probleme articulare, nu este indicat să consumi ouă în mod regulat. Fiind produse de origine animală, ouăle conțin o cantitate semnificativă de acid arahidonic. Această substanță se află în componența gălbenușului de ouă și promovează inflamațiile. Cerealele și făina rafinată Cerealele și făina rafinată reprezintă alimente periculoase care promovează inflamațiile.

Printre altele, ele pot cauza deteriorarea articulațiilor și durerile articulare. În primul rând, dieta împotriva durerilor articulare alimente sunt bogate în gluten, drept pentru care au un impact negativ asupra metabolismului. Glutenul cauzează producția unor substanțe care amplifică senzația de durere. Te-ar putea interesa și: Consumul dieta împotriva durerilor articulare de cereale și făină rafinată a fost asociat cu declanșarea inflamațiilor cronice și a bolilor autoimune.

Deoarece conțin calorii goale, aceste alimente promovează supraponderalitatea, bolilele cardiace și diabetul. Aceste alimente pot cauza și tulburări cardiace și dureri articulare. Nu uita, dieta ta joacă un rol important în ceea ce privește sănătatea articulațiilor.

Reducându-ți aportul de aceste alimente sau evitându-le cu totul, vei combate durerile articulare, precum și celelalte simptome asociate cu această problemă.

geluri pentru durere în articulația cotului

O altă măsură pe care o poți lua este să consumi mai multe alimente bogate în antioxidanți și acizi grași omega Acestea au un efect antiinflamator. Specialiștii în medicină naturistă susțin că această combinație simplă de curcuma turmeric și miere are numeroase beneficii pentru sănătate. Citiți mai multe » Bibliografie Chai W. J Am Coll Nutr, Vitellio P. Nutrients,