Totul despre Durerile de Umar: De ce apar si cum le tratam | CENTROKINETIC

Exerciții de respirație pentru dureri articulare

Pentru mulți dintre noi, acest lucru poate fi ceva nou, care aduce de altfel o mulțime de provocări, în special în ceea ce privește sănătatea noastră.

după șezut  durere în articulația șoldului

Alimentația haotică, lipsa exercițiilor fizice, pozițiile neobișnuite de lucru la laptop sunt doar câteva elemente care pot să saboteze starea noastră de bine. Iată câteva obiceiuri ce pot fi aplicate în rutina noastră și care ne mențin suplețea articulară când lucrăm de acasă: Amenajează un birou într-o camera separată de dormitor, dacă este posibil, cu acces la lumina naturală.

artroza articulației gleznei cum să amelioreze durerea

Evită să lucrezi din pat sau de pe canapea. Acest lucru suprasolicită coloana vertebrală și poate să genereze durere și tensiune la nivel muscular. Alege un scaun ergonomic sau o minge care îți mențin coloana vertebrală într-o poziție corectă.

  1. Articulatiile piciorului
  2. Tehnica de respiratie care te calmeaza instantaneu

Improvizează un stand up desk și alternează munca la birou din șezut și din picioare. Ridică-te și mergi prin casă sau pe balcon când vorbești la telefon. Hidratarea este esențială când vine vorba de sănătatea articulațiilor.

Lasă sticla de apă în bucătărie și încearcă să te deplasezi pentru a bea apă în mod artroza patelofemurala. Fără supărare, dar mama nu avea dreptate când ne spunea că ne fâstâcim prea mult pe scaun. Un studiu efectuat de Mayo Clinic în susține că mișcările de mică amploare, chiar stând pe scaun pot sa aibă un impact important asupra sănătății articulare.

Навигация по записям

Încearcă să-ți iei pauze regulat, în fiecare oră. Profită sa faci câteva exerciții de stretching cum ar fi întinderile spre tavan, deschiderea brațelor sau arcuirea spatelui.

coxartroza unguentului de șold

Mergi pe vârfuri și pe călcâie prin casa. E un exercițiu minunat care activează musculatura gambelor și care ajuta la o oxigenare mai bună a creierului.

Sfaturi pentru bolnavii de coxartroza Anatomia soldului Soldul este format din partea superioara a osului coapsei femur si o cavitate concava de la nivelul bazinului.

Stabilește-ți ca scop un număr de genuflexiuni în fiecare zi. Poți sa începi cu 10 și să adaugi exerciții de respirație pentru dureri articulare în fiecare zi. Genuflexiunile sunt un exercițiu ideal care nu necesită echipament special și care angajează toată musculatura corpului, dacă sunt corect efectuate.

homeopatie articulară a cotului

Și cel mai important, nu uita sa te relaxezi! Încearcă câțiva pași noi de dans, câteva exerciții de respirație profundă, de exemplu, întins pe sol, deschide brațele și cutia toracică alternând cu mișcările respiratorii.

Tehnica de respiratie care te calmeaza instantaneu

Suntem alături de tine! Pentru cei mai motivați dintre voi, am pregătit un set de exerciții care contribuie la menținerea mobilității articulare, în special a coloanei vertebrale.

dureri de genunchi în interior

Specialist în kinetoterapie și recuperare medicală Roxana Curtean - Colaborator Telios.